Gårdagen

Igår satt jag faktiskt bara hemma och kollade på melodifestivalen med mamma. Tycker bara det är pinsamt att dom skickar Lisa Miskowsy (stavning??) till final.. hennes låt var pinsamt dålig.. men men.. Axel Algmark som var me är faktiskt ifån Tranås & har gått estet här , gillade dock inte hans låt, men kul att han kom me oså :) Sen runt 10-halv 11 drog jag till min kompis Jonas och kollade på film. Ocean eleven hette den, rätt bra faktiskt :)

Senare ska jag till skolan och repa inför turnén som vi har denna vecka. Sjukt skönt att inte ha några vanliga lektioner.



Dålig kvalle på Iphones framkamera -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!