Gårkvällen

Asså shit vilken kväll/natt/morgon! Började med att jag, Johanna och Maria fixade i ordning oss hos Maria, sen drog vi till en kompis på förfest och jag och Maria blev stupfulla rent ut sagt, så vi ramlade säkert minst 10 gånger på vägen till krogen. Sen var vi ute, sen hamnade jag på en efterfest så då satt jag och drack där med några vänner ända till 10 i morse, sen blev det taxi hem och sen har jag bara legat och degat hela dan.. Mia va här en sväng förut och pratade lite.. Ja.. mycket mer minns jag faktiskt inte från kvällen/natten/morgonen.. Ont i höften har jag idag iaf.. haha! Aja.. måste nog ta det lite lungt ett tag nu (dvs fram till lördag då det är nyår, och då tar vi det inte lugnt)
Som vanligt blev det inga bilder, det blev väll en bild innan vi gick från Mia, men inte mer..





Världens bästa vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!