Nangijala i Australien?

Min mormor är så söt. Förut så satt vi och pratade om dödsannonser så sa mormor:
*Och så stod det vi ses i nangijala, och det ligger väll vid Australien nånstans"
hihi.. och gud vad vi skrattade.. och så följer hon upp med "jag var inget ljushuvud i skolan"
Ja det var god mat iallafall, älskar mormors mat.

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik.. funderar på att ladda ner nån film, men vilken?
Eftersom jag inte är fullt frisk än, så blev det hemmakväll ikväll också. Förresten så har jag börjat få hjärtklappning? Jättewierd...



bild från filmen bröderna lejonhjärta som jag tycker är skitbra, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!