Lär känna mig lite bättre

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Maria
3. SMS: Maria
4. Sång du lyssnade på: Something happened on the way to heaven - Phil Collins

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Dejtat och dejtat...
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
8. Varit kär: ÄR kär..
9. Förlorat någon speciell person: Ja, tyvärr :/
10. Varit deprimerad: japp..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, inte vad jag minns iaf^^

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa
13. Röd
14. Blå

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: jodå! :)
16. Fått ditt hjärta krossat: njae.. inte direkt..
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ohja :D
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: nae..
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Jag vet redan vilka mina äkta vänner är :)
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jajamen!
21. Kysst en kompis: Har jag säkert... :p

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Eftersom jag aldrig använder MSN, & jag bara har typ 10 kontakter på MSN så är det nog bara 2 xP
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3
24. Har du några husdjur: Nesh
25. Vill du ändra ditt namn: Ja tack :)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Åt tårta :)
27. Vilken tid vaknade du idag: Första gången vid 8, somnade om och vaknade vid 10 :)
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på film :p
29. Någonting som du längtar till: LONDON!
31. En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Oj, finns mycket..
32. Vad lyssnar du på just nu: Mamma som kokar ägg :)
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha, många gånger :)
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag måste gå iväg och ha PA-rep..

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sofie Sandéhn (mer får ni inte veta)
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: Jungfrun
39. Kille eller tjej: Tjej så vitt jag vet..
40. Grundskola: Hubbarpsskolan, Ängarydsskolan
41. Gymnasie: Holavedsgymnasiet
42. Högskola: Ingen än så länge
43. Hårfärg: Blond
44. Långt eller kort hår: Långt
45. Längd: typ 173 cm...kanske .. :p
46. Vad gillar du gällande dig själv: Hmm.. att jag bryr mig om alla..
47. Piercings: Öron, läppen, tungan..
48. Tattoos: På vaden..
49. Höger eller vänster: Vänster

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har aldrig opererats :)
52. Piercing: Öron
53. Tatueringen: Vaden
54. Bästa vän: Felix :)
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Kanin ;D
57. Vaccination du minns: hmm... stelkrampssprutan tror jag??
58. Konsert: Går aldrig på konsert..
60. Alkohol du drack: oj.. ingen aning..

JUST NU:
61. Äter du: Inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: Skriva färdigt detta så jag kan äta frukost sen :)
64. Lyssnar du på: När ägget kokar :)
65. Väntar du på: Frukost

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja, självklart :D
67. Vill du gifta dig: Nej.. inte som jag känner nu iaf..
68. Karriär i åtanke: Advokat, Domare..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Båda!!
70. Kramar eller pussar: Båda!!
71. Kortare eller längre: Längre ofc..
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Gärna lite av varje, men romantisk är alltid mysigt^^
74. Snygg mage eller snygga armar: Armar..:p
75. Tatueringar eller piercingar: Tattoos
76. Känslig eller inte: Lite av varje
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Lugn tack..?

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: haha jaa!!
80. Gjort något sjukt spontant: Haha, ja det har jag verkligen..
81. Tappat glasögon eller linser: Nesj :)
82. Haft sex: japp..
83. Krossat någons hjärta: Hoppas inte det.. men tyvärr har jag nog det :(
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jao..
85. Har du blivit arresterad: nej, är snel flikka (a'
86. Dissat någon: Jepp
87. Gråtit när någon dött: öhh.. jaa??
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Jao..kan man väll säga..

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Oftast :)
90. Mirakel: nee..
91. Kärlek vid första ögonkastet: Absolut inte..
92. Himlen: Eh va??
93. Tomten: Nej :(
94. Att kyssas på första dejten: Vadå tror på?
95. Änglar: nej..

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Nepp :) 
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Är inte det typ samma sak? Nej.?
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: jadå^^
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Alla mina nära!
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Yepp ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!