Bilder nyår



Hade en fantastik kväll igår. Började med att jag och tjejorna gjorde lite middag som blev jättegod. Sen drog vi vidare på fest och dansade och spelade sanning eller konsekvens, och hade allmänt kul. Sen vid 12 drog vi vidare till stan för att kolla på raketerna, och jag som är livrädd för raketer klarade mig. Med lite alkohol i kroppen och öronproppar så gick det faktiskt bra.  Här kommer iaf lite bilder från kvällen


Drinken för kvällen, yummie!


Snyggingen Maria


Jag körde på lockigt hår och en leopardklänning :)


Lite suddig, men Patrik skulle byta klädesplagg med Johannna.. Detta är resultatet (:



Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; tack så mycket!

det är hennes kompis som svara på kommentarerna så ja det är bra med mig (sally) hehe, själv då? :D

2012-01-02 @ 15:30:58
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; ja det var också gott :D

vad ska du göra idag då? :)!

2012-01-02 @ 23:31:18
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!