Fredagens festligheter

I fredags vart det en riktigt lyckad kväll... Började med lite fest hos Tomas till securitas (stavning?) kom.. då drog vi till stan ist där det var mycket trevligt folk som vi tjötade med.. Vart faktiskt en väldigt lyckad kväll (För en gångs skull, haha! Våra kvällar brukar annars sluta i kaos typ..) Vi blev bjudna på en hel 70s, och tänk då hur det slutade för mig iaf...





Haha, har skrattat väldigt länge åt den här bilden nu, för det ser ut som om jag väntar på att få något ikastat i munnen.. (Ok, det där lät kanske lite fel, men ni vet vad jag menar)





Lägger även in en bild från dagens fotografering. Jag köpte inga bilder eftersom det var så sjukt dyrt, och jag känner att jag har viktigare saker att lägga pengar på nu :)


Kommentarer
Postat av: elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv_: vad bra med mig äre toppen:D!

händer imorgon dåå?:)

2012-01-16 @ 17:42:14
URL: http://elinsofiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!