Min spotify-tid är slut

Åh.. min spotifytid är slut :( så nu sitter jag och lyssnar på Rix Fm, haha! Men det blir så tråkigt när det är helt tyst, och sen hör jag massa ljud som igentligen inte finns, haha!

Idag började iaf skolan.. börjades med ett prov i rättskunskap.. Hoppas iaf på ett G med tanke på hur dåligt det gick.. Sen var det bara turné & piano kvar, så det var en rätt lugn dag ändå, och imorgon är jag ju ledig så.. Blir möjligen jobb på kvällen imon..




Eftersom det blir något fel med alla bilder jag lägger in, så får ni en gammal...

Kommentarer
Postat av: vickan

Hej ... Fin blogg =)

2012-01-15 @ 20:01:50
URL: http://vichyliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!